Gå til innhold

ang befruktning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen vet hva dette kan være???

Hvor lang tid tar det etter egget er blitt befruktet til det "fester seg"?,kan det feste seg ummiddelbart?

Jeg hadde nemlig el en onsdag,torsdag og fredag,Lørdag ble den neg.Hadde sex hverdag i el perioden og var flink til å ligge 20 med pute unner rumpa etterpå.Men fredag da jeg skulle legge meg fikk jeg så sinnsyke smerter i livmora,føltes som en blanding av kraftige menssmerter,svak spontanabort og dett var som noen stakk meg med en strikkepinne..Nesten så jeg ikke greide å puste en lite øyeblikk.Varte vel i 15 min (føltes det som iallefall..

Kan dette være festesmerter eller er det fortidlig og burde gå til lege for at det kan være noe annet.

Nå har jeg litt småstikinger,murringer ,men det er ikke vondt altså og hovne pupper.det med puppene har jeg altid fra egg til ikm,og murringer har jeg også hatt eller innbilt meg før..

Har ikm på Tordag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter litt jeg..

Skrevet

EL test ble negativ den lørdagen eller graviditetstest? Det er ekstemt liten sjanse for å få positiv test selvom egget har festet seg så kort etter EL. Du burde vente med å ta test til ikm-dagen, hvis ikke går det bare masse penger bort til negative tester!

Skrevet

Hei du:) Det tar ca 5-10 dager før egget fester seg. Var det fredagen som var nå som du fikk så vondt? Hvis det var det, så kunne det jo ha vært festesmerter vil jeg tro:) Spennende!!

Testet selv blenda hvitt i dag...

Skrevet

Viss det var fredag siste el dag du hadde disse smertene kan de være at nå ble egget sluppet, eller at det ble befruktet. Noen kjenner befruktningen.

Skrevet

Takk for svar:) Det var fredag forrige uke(da jeg hadde el) jeg fikk de smertene...Da var det ikke festesmerter siden det dag var siste dagen med pos el test..

Har tenkt å vente med å teste til torsdag da det er ikm,men er jo litt fristet til å prøve el test,har hørt at de kan i noen tilfeller være posetiv ved graviditet..?

Masse lykke til til dere andre også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...