Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen!!

Lurer på om det er noen som har erfaring med å legge en 4,5 åring og en 1,5 åring på samme rom og med å legge en 1,5 åring i en vanlig barneseng med god sikkerhetskant. Vet jo at hun kommer seg fort ut av den men man må jo bytte seng en gang. Tenkte å kjøpe en køyeseng som ser ut som en buss. Eldste oppe og minsta nederst. Hva tror dere?

Veldig takknemlig for all svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert bra det. Men du må regne med mange kvelder der du må legge minsten ned igjen før hun lærer at det ikke er vits å stå opp... Når det gjelder den køyesenga. Jeg kjøpte en "barnslig" køyeseng da de eldste mine var små. Men jeg merket at de fort vokste fra den, de synes den ble for barnslig. Ville anbefale å kjøpe en vanlig køyeseng jeg...

Skrevet

Å ha dem på samme rom burde ikke være noe problem. Her har ungene sovet på samme rom siden vesla ble født, fordi vi bare har ett soverom fortsatt. Altså sover vi 4 stk på samme rom her enda.

Men jeg ville også kjøpt ei vanlig køyeseng i stedet for en figur-seng da.. Eller aller helst ville jeg hatt delte senger til ungene, men er jo ikke alltid man har plass til det.

Skrevet

Vår var 17 mnd da han fikk stor seng. Litt tilvenning, men ikke så mye at det gjør noe:)

Enig i at vanlig køyeseng er bedre enn en skikkelig barnslig en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...