Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Deilig er det i dag:) Lille knott har vært våken siden rett før 7, men når man våkner til verdens mest strålende blide ansikt er selv før 7 helt greit:) Nå har lille matvraket tyllet i seg to brødskiver, en halvdorullkjerne og ei flaske med vann. Tror hun var sulten jeg. Storesøster sover fremdeles søtt i sengen sin og våkner nok ikke på en times tid til, så na skal mamma kose seg med kaffe mens knotten leker litt. Deretter er det ut i "snøstormen" og leke med freseren så det er mulig å gå ute her. Ha en flott dag alle sammen!
petite fleur Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Mmmmm....dorullkjerne..... :-) Vi skal snart begynne å pakke sammen alt vi trenger til grilling og skitur, vi skal feire mammas bursdag ute i godværet. Gleder meg! Takk for det, og en like flott dag til deg også! :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Tja... Vet ikke om jeg er heeelt enig jeg.. Mini våknet 05.10 og da var det ifølge han "god morgen".. Etter litt frokost og 2 raserianfall ut av en annen verden så må vi vel snart ut og måke vi og.. Med mindre jeg vekker mannen etterhvert.. hehe.. Kroppen min duger ikke til mye snømåking om dagen.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå