millere Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Er inne 16. uke og drømmer om å kjenner litt liv snart (2. gangs). Føler jeg bare er feit, men slett ikke gravid. Selv om magen i alle høyeste grad er kommet. Føler liksom så lite der...ikke noe særlig med stikkninger heller.... Det blir lange uker til ul i slutten av mars....
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 jeg er 15+3(2.gangs), og kjenner også mindre stikninger om dagen..men jeg kjente liv på torsdag, det kan ikke ha vært noe annet..syns muligens jeg kjente anntydning igår, men ikke sånn som på torsdag;-( blir godt med ul..jeg skal 3.april;-) syns allikevel tiden går fortere enn med nr 1, for man har mer å henge fingrene i..hvor gammel er din første? min er snart 3 1/2;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Akkurat det samme med meg. Med den første min så kjente jeg liv temmelig sent i forhold til mange andre, så håpet at denne gangen skulle jeg kjenne det raskerer.. men den gang ei Må nok bare smøre meg med tålmodighet er også inni min uke 16 og skal på ul den siste dagen i mnd.. blir en laaaang mnd Gi oss et vink når du endelig oppdager noen dunk i magen
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er 16+1(2.gangs) og har ikke kjent noe liv enda. Jeg kjente liv nokså sent sist også (da hadde jeg foranliggende morkake), så hadde egentlig håpet å få kjenne noe tidligere denne gangen. Var hos legen på torsdag og da sa hun at i løpet av neste uke var hun sikker på at jeg kom til å kjenne noe siden jeg nå visste hva det var jeg skulle kjenne etter. Så får håpe hun tar rett da. =) Gleder meg til UL jeg og (skal 24.mars), sikkert ekstra fordi jeg ikke har kjent at det er noe liv der inne enda. Har heldigvis fått høre hjertelyden et par ganger på kontroll da, så vet at det er et hjerte der inne som slår i full "galopp". Min første er 3 1/2 også forresten. =))
millere Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 Har en 4-åring.....skal også ordinær på ul 31/3...Cant´t wait. Har vært på ul tidligere (siste gang i forrige uke) og det var liv der ja. Men, går nå og bekymrer meg likevel...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 det er nok ingenting å bekymre seg over, millere;-)når kjente du liv med nr 1? jeg kjente liv nokså tidlig med nr 1, første antydning i uke 16 og daglig fra uke 18..jeg hadde liten plass til fosteret i livmora, og kjente "plagsomt" mye liv i svangerskapet;-) mest sannsynlig derfor jeg har kjent litt liv tidlig denne gangen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå