Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Minsten her (snart 3 år) var oppe 5.15. Det er vanlig at han våkner mellom 4.50 og 5.30. Samme om han sover på dagen eller ikke. Han legger seg 19.30. Han nekter å sove i sengen sin om dagen og. Flere ganger er han så trøtt at han sovner på stellebordet når jeg tar bleia hans. Flere som er oppe tidlig? Tar gjerne i mot råd for å få han til å sove lenger hvis noen har. *gjesp*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Her er vi også oppe.. Han har også begynt og stå opp veldig tidlig .. Tar imot gode råd jeg og.. hehe.. Jeg er virkelig ikke noe A-menneske.. Sønnen min er 3 år og 3 mnd .., sover ikke noe om dagen lenger men det hjelper fint lite..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Hadde virkelig håpet dette var bare en tid, men nå har det pågått ganske lenge. Hadde håpet han kunne sove til 6 ihvertfall. Men men.. man får vel sove når de blir tenåringer.
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 skal vist ikke klage jeg da ser jeg. vi var oppe kvart over seks...
petite fleur Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 I dag var det opp kl 6, er egentlig ganske fornøyd med det siden normalen er rundt kl 5 :-) Har bare innsett at gutten er morgenfugl de luxe, og legger meg senest kl 22. Blir vel bedre etterhvert, håper jeg.....Godt at vi er flere i samme båt!
*Timulia* Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Veldig godt at det er flere av oss...... God morgen damer!
ღhælgelainnღ Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Samme her. Våre er også morgenfugler og er som regel våkne mellom halv 6 og 6. Noen ganger i 5-tiden også. De legger seg som regel rundt kl 19. Håper de blir mer glad i å sove når de blir eldre og begynner på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå