Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 heisann dere,ville bare få spurt dere om en ærlig mening om dette,hva dere hadde gjort og om jeg overreagerer. Er høygravid og typen min er ute med venner og drikker hver helg,har tidligere sagt at han skulle vært mere hjemme med meg og det at han kan av og til havner i problemer når han drikker..siden det ikke er så lenge igjen og kan skje når som helst føler jeg det er uansvarlig å drikke hver eneste helg og komme seint hjem,tenker på når lille har kommet til verden at han da må prioritere oss istede,men har tenkt om han ikke klarer å holde det samme som at han skulle skjerpe seg med å drikke hver helg..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Skjønner deg godt. Jeg gav mannen beskjed om at han ikke fikk drikke de siste 5 ukene av svangerskapet! Han kunne ta en øl hjemme, men ikke 10 på fest liksom! Å bra var det for 4 uker før tiden måtte jeg midt på natta bli kjørt til sykehuset med forgiftning, og hva viss mannen hadde vært på fest da? Var faktisk en lørdag:o)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 9.20.... oi...dette gir nye tanker som jeg ikke har hatt før. Har jo lest om at man kan få det osv..men man tenker at dette skjer sikkert ikke hos meg....men det kan jo skje alle da!!!! Hi..vet ikke helt hva jeg skal si...hva sier han selv da når du tar opp dine bekymringer da??? snakk med han og håp at han vil forstå=) lykke til....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 takk for svar,ja det var bra at han ikke drakk da! mulig jeg kan komme i den risiko sonen men har tar det ikke no alvorlig..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 ja kan skje hvem som helst :S bare det å vite at når det skjer noe må du ringe noen andre for kjøre .. Jeg har tatt opp problemet for han flere ganger,og det har motsatt effekt. Har for en måned siden tatt en alvorsprat om dette her + mere som han burde skjerpe seg med,han har lovt meg og endte opp at han gjorde det mer faktisk,,. han sier som unnskyldning at " hva annet skal jeg gjøre da?" han er sammen med en kompis som drikker mye mer enn han og klarer ikke å si nei. Blir veldig frustrert,for han kan komme i bråk når han drikker,for det har skjedd flere ganger,og nå skal han faktisk inn i buret i 1 og en halv måned pga bråk i fylla,rett før min termin :S så ja,dette er et problem for meg,redd for det skal skje etter han kommer ut og lille har kommet til verden,skylle på at det er sommeren og sånt..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Ja en tenker alltid at det ikke skjer en selv, men det skjer dessverre! trodde heller aldri det skulle skje med MEG liksom. Du må bare prøve å få han til å forstå at det er på tide å ta ansvar! Kankje til og med true med at viss han ikke skjerper seg så er det ikke sikkert du er der når han kommer ut fra fengsel igjen. Få han til å bruke tiden der inne på å tenke på hva han egentlig vil!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Har sagt til han tidligere hvis han ikke skjerpa seg sånn så fungerer det ikke,ser ikke ut som han tror jeg mener det,så ja da skal jeg stille et ultimatum.han har sagt han lover å ikke gjøre det igjen,så skjedde det neste helg der,lovte fra den helgen og skjedde også den neste.. nei om noe skulle skje,og han drikker,så ligger han tynt an..har flyttet til et annet fylke og kjenner ikke så mange her
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Jeg tror neppe en slik"gutt" vil forandre seg verken nå eller etter fødsel. Jeg ville ikke valgt en slik fyr å få barn med.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 er redd for det kan være sant er ikke lett å forandre en sånn person..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Jeg hadde det ganske likt deg i mit første svangerskap. Sambo var veeeeldig glad i en fest og var ute ganske ofte, men han allierte seg ALLTID med foreldrene sine eller mine, slik at noen kunne kjøre hvis det skulle skje noe. Om noe hadde skjedd mens han var ute tror jeg nok omstendighetene hadde gjort ham edru i en fart. Han holdt seg hjemme siste 2 uker før termin da. Etter at jr kom til verden forandret han seg sakte men sikkert, og nå 2 år etter er han omtrent aldri ute. Kun hvis det er noe spesielt, julebord personalfester, bursdager etc. Han har faktisk blitt veldig glad i å sitte hjemmme i helgene med hjemmelaget pizza og kveldskos med unger;-) Bare gi typen din litt tid. Tror ikke alle menn skjønner helt hva det er vi har i magen før det kommer ut ;-) Min gjorde i hvertfall ikke det! Jeg trodde jeg måtte ta det meste av ansvaret selv, men slik ble det ikke. Han ble en kjempe herlig pappa, det tok bare litt tid ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 bra å høre at det finnes håp her har gitt han tid,fler måneder for å forberede seg,istede fra å komme fra party miljø og ute med venner konstant til å være hjemme med meg og baby,ville vært enklere å trappe ned,om han hadde klart. hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå