Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter spent på at kynnere skal gå over til noe annet eller bare vannet POFF skal gå hehe..Termin tirsdag!Men prøver å innstille meg mentalt på at det kan fint drøye til den 24(blir satt igang da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt sterke kynnerer hvert 10-5 min nå i 4-5 timer, tror det bare er falsk alarm, men kul umulig å sove! har ikke termin før 30 mars, men hatt en følelse lenge for at noe vil skje før.. har bursdag idag også, så litt underlig om noe skulle skje nå...

lykke til!!

Skrevet

Hei! har også termin på tirsdag!!

venter i spenning ja. er egentlig ikke lei av å gå gravid, mer lei av at jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn symptomer på fødsel:) kjenner og kjenner hele tiden, holder på å bli gal av meg selv:) har to stk fra før av gutt på 4 1/5 og en jente som blir 3 24 mars, vil bli ferdig så langt unna hennes dag som mulig, men skal se jeg sikkert må vente helt til da:)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen din da!!!

åssen er formen nå?

Skrevet

Hei MonaV!

Krysser for at babyn kommer før bursdagen til til jenta di!

ja 24 er vel max for oss..Håper jeg slipper igangsetting...men får bare pent ta det som det kommer! Masse lykke til hvertfall:)

Skrevet

tusen takk!! ting dabbet selvfølgelig av på morgen kvisten, så fikk sovet noen timer.. ikke noe særlig som skjer nå heller desverre.. men har litt sånn følelse av stille før stormen i kroppen.. så tenkte å rote meg ut på en liten gå tur og kanskje overtale sambo til sex igjen ikveld :)

enn du?? skjedd noe mer idag??

Skrevet

Grattis med dagen tosmåihus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...