Gulosten™ Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Dere må bare se denne, min kjære lille skrullete fetter som har laget sin egen versjon av "Jenter som kommer". Han er programleder i Radio NRJ, og er det rareste vesenet jeg vet om
-MtG- Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg får ikke hørt på den, for jeg kan ikke ha på lyden nå, men når jeg så nicket ditt nå så kom jeg på at jeg drømte om deg i natt!!!! Det betyr velat jeg sitter litt for mye på dib.... Husker ikke helt hva drømmen var om, men drømte at jeg var i en rar bygning også møtte jeg ei med langt lyst litt bølgete hår som het Dulosten:D Hehe, merkelig:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Hehe! Arti =P Trur jeg så "Svetlana" da vi skulle på cruise i sommer - tok meg litt tid før jeg innså at hu faktisk var ei hore...ække vant til sånt vøttø, hehe!
Gulosten™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 så utrolig sært hahahaha Jeg har ikke lyst eller bølgete hår, vanlig brunt og rett og kjedelig. hehehe
-MtG- Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Kanskje det var en annen Dulosten jeg drømte om da:P Det er jo så mange av dere. Hehe.
Gulosten™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2009 Ja gud hjelpe, en hel har jeg vært her - siden jeg joina i 2000... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå