Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Min eks venter barn med sin nye kjæreste... I utgangspunktet er jo dette egentlig veldig hyggelig for de, og jeg burde sikkert være glad på demmes vegne, MEN det er ikke veldig lenge siden han sa at han ikke ville ha flere barn. Det holdt med han ene vi har sammen. Det hører også med til historien av i juli var han sammen med ei dame, og i august fortalte han meg at han skulle flytte sammen med ei annen dame. Stabilt? Og nå, et halvt år etter skal de plutselig ha barn? Dere tror kanskje jeg er sjalu? Visst pokker er jeg sjalu! Jeg har også ny kjæreste. Vi har snart vært sammen i 2 år, og skal gifte oss i september. Vi ønsker virkelig å få barn sammen, MEN eggstokkene mine er visst ikke enige, så de virker ikke. Jeg har gått på diverse hormon-kurer som ikke har fungert hittil, men jeg skal gjennom et par kurer til før vi prøver prøverør... Jeg gråt som en liten dritt-unge når jeg fikk greie på at de ventet barn.. Jeg vet det er barnslig, men dette stakk dypt... Han vil jo ikke ha barn engang.. Og det er værste er det at av alle mennesker jeg skal være sjalu på så er det han!!! Og ikke nok med det; da jeg ble sammen med min kjæreste truet min eks med å "ta fra meg" hovedomsorgen for vårt felles barn, for jeg "kunne ikke være skikket mor som fikk meg ny kjæreste". Jeg syns alle rundt meg blir gravide bare de setter seg på et varmt sykkel-sete... Jeg går på skolen og det virker nesten som skolen er en magnet for gravide for tida.... Pokker, nå er jeg bitter! Folk som ikke vil ha barn, de får barn i hytt og pine, mens andre som virkelig ønsker barn får ikke.... Huff, måtte få ut litt frustrasjon her... Takk til dere som gadd å lese...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Ta deg et glass cola og en sjokkis, så får du roet nervene litt. Hjelper ikke å være bitter vett.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 er lov å være litt bitter en gang i blandt! jeg har en kusine som strevde i mange år for å bli gravid, hun gikk på hormon kurer og div, men en mnd prøvde hun bisolvon i forbindelse med eggløsning, og den mnd ble hun gravid gitt... (vanlig slimløsende hostesaft eller piller) vi prøvde også en stund før vi fikk det til, og når jeg tok bisolvon så satt spiren.. jeg har også to venninner som ble gravide etter å ha brukt dette... vet jo ikke om det vil hjelpe for dere, men er jo verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 problemet her i gården er at jeg ikke har eggløsning.... har masse egg, men de vil bare ikke løsne... og jeg vet at det ikke hjelper å bli bitter... men jaggu blir jeg det likevel... har dessuten prøvd både cola og sjokkis i store mengder, uten stort hell... bortsett fra at nå føler jeg meg feit i tillegg... =P
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 å... da stiller det seg litt annerledes ja... da skal jeg bare krysse fingre for at det detter ut noen og at dere får det til... :-) masse lykke til..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Her du prøvd ett glass rødvin to ganger i uken og slimløsende hosetsaft hver morgen? Det hjalp for meg begge ganger. + sex hver andre dag utenom mens. Håper du blir gravid snart.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Hmmm, nei det har jeg ikke prøvd gitt... Det har ikke samme effekt å samle opp "kvoten" med rødvin hvertfall, det er sikkert... Eneste som har gitt meg eggløsning så langt var når jeg kræsja med bil en gang, og datt ned en steintrapp en annen gang... Ingen av delene frister til gjenntagelse gitt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå