Gå til innhold

Trenger litt hjelp jeg...


happymedpie

Anbefalte innlegg

Har nettopp funnet ut at babyen i magen er ei lita jente.Var HELT sikker på at det var en gutt så vi ble ganske overasska.Hadde jo bare sett på -og bestemt oss for guttenavn,og nå er vi på scratch igjen når det kommer til navn.Har 4 navn vi liker ganske godt, å nå lurer jeg på hva dere syns.

 

Navnene vi liker er: Cassandra

Gabriella

Natalia

og Antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassandra!!! det er et utrolig fint navn som sønnen min het lenge før det viste seg at det var en liten gutt. nå venter jeg nr 2 og hvis det er jente så blir det nok en Cassandra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Cassandra er fint. En god venninne av meg heter det, men kaller henne jo bare Cassa da:) Blir vel raskt til det hehe

 

Selv finner jeg nesten bare jentenavn, men ønsker meg mest gutt haha.. så vi får se:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjempefint navn det synes jeg. Jeg har hørt om dem som har navn klare, men når jenta kom så synes de at DET navnet ikke passa i det hele tatt alikevel når de fikk se nurket. Så det kan være greit å ha et "backup-navn".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja,det er sant det du sier om navn,men tror nok at den lille jenta som kommer ut vil passe et av de navnene ovenfor.Vi får se om det blir det jeg liker best,eller noen av de andre.Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...