Gå til innhold

Hei på dere!


happymedpie

Anbefalte innlegg

Lurer meg inn her jeg.

Har holdt til i Juli klubben,men etter ultralyden ble terminen min flyttet til 1.aug.

Venter en jente!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen:) Så hyggelig. Skal på ul den 17. jeg, gleder meg. Håper vi får se hva det er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben:)

Er veldig spent på kjønnet på beibien:) Må venta heilt til 2.april me ultra, og da er eg nesten i veke 19!! Er vist så mange som skal ha rundt samme tid, så eg må heilt til Bærum sykehus for det er fullt i Oslo.

 

Ha ein fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg,Det er helt fantastisk å være på ultralyd å endelig få se den lille inni der.

Et lite tips er å drikke noe kaldt rett før du skal inn.Da vil bebisen være mer aktiv,og det er lettere å få et bilde mellom beina.Ellers kan det godt hende at du går der ifra uten å vite hvilket kjønn det er.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som venter på noe godt.....

Var selv på ultralyd seint.Uke 18 fordi det var mange som skulle akkurat den perioden.nå er jeg 20+2 og endelig halvveis!!!

Å være på ultralyd er en helt fantastisk opplevelse så du har virkelig noe å se frem til.Et tips er å drikke noe kaldt rett før du skal inn.Da vil bebisen være mer aktiv,og det er lettere for jordmora å finne ut hvilket kjønn det er.Åsså er det jo veldig artig å se på en liten krabat som rører masse på seg.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...