Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 hva må jeg ha av fag? Moren min skal ta dette til høsten, og hun trenger bare 3 fag? Hva må jeg ha da? Hun har helse og sosial fra før, og hudpleielinja (eller noe i den duren)... Jeg har helse og sosial, barne og ungdomsarbeider, helseservicefag og helsesekretær... må jeg da ta samtlige 6 fag da? Skjønner at jeg kanskje ikke skal begi meg ut på dette, siden jeg ikke skjønner opptakskrava engang, men men
annethe Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Generell studiekometanse er historie, matte, norsk, engelsk, samfunn og naturfag. Hvis de stiller krav til generell studiekompetanse så må du ha dette, for barne og ungdomsarbeider er 2 år vgs og 2 år praksis, er det ikke?
Amaryllis2012 Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har helsesekretær utd. og måtte ta alle fagene fordelt på tre dager i uke gjennom et skoleår. Noen i klassen min hadde tatt barne og ung. arbeider og fullført lærlingtiden og de slapp engelsk..
Amaryllis2012 Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har helsesekretær utd. og måtte ta alle fagene fordelt på tre dager i uke gjennom et skoleår. Noen i klassen min hadde tatt barne og ung. arbeider og fullført lærlingtiden og de slapp engelsk..
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 jeg har ikke fullført barne og ungdomsarbeider da, kun tatt de 2 årene på vgs... hm, får sjekke litt nærmere da Takk for svar )
vildejenta Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har tatt 2 år kokk, men ikke lærlingtid, Jeg slipper sammfunnsfag og engelsk, men må itilleg ha et valgfag.. Det som bestemmer om du trenger valgfag i tillegg er antall uketimer du har fra før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå