happymedpie Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Har nettopp funnet ut at babyen i magen er ei lita jente.Var HELT sikker på at det var en gutt så vi ble ganske overasska.Hadde jo bare sett på -og bestemt oss for guttenavn,og nå er vi på scratch igjen når det kommer til navn.Har 4 navn vi liker ganske godt, å nå lurer jeg på hva dere syns. Navnene vi liker er: Cassandra Gabriella Natalia og Antonia
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Det skal slutte på A? hehe Av disse likte jeg best Natalia. Jeg synnes cassandra bli litt for spesielt, og gabriella og antonia er en form for jentenavn av gabriel og anton Men det er jo min mening
happymedpie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Hehe.Vet ikke hvorfor det ble slik,men vi la selv merke til at alle navnene slutta på A. Takk for svar
Perledykkeren Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg liker alle navnene dine kjempegpdt jeg. Har selv en gutt som heter Nathaniel og jente som heter Chantelle Antonie så vi har kanskje litt lik smak ang navn he he :) Har selv plutselig en hel skare av navn klare og vi trenger jo to av hver foreløpig (siden det er tvillinger og vi ikke vet kjønn). Nå gjelder det bare å overbevise pappaen også og det tror jeg skal gå fint :) Lykke til med navnevalg til den vesle frøkna
happymedpie Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 Vi har visst veldig lik smak på navn.Jeg har alltid sagt at hvis jeg fikk en gutt så skulle han hete Nathaniel.For et sammentreff!! Chantelle var også et veldig fint navn:-) Lykke til selv,du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå