FraENtilTO Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 til sykehuset? husker ikkje ka eg gjorde sist.. har 29 dager igjen og går rundt og tror det er leeeeeeenge til termin:-)
lego Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Har 5 uker igjen og har så smått begynt å tenke på hva jeg skal ha med, så det går nok 2-3 uker til før jeg er ferdigpakket...
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er i uke 38 og har pakket alt til babyen og det meste til meg selv. Skal bare slenge oppi et par av favorittplagga før det starter og toalettsaker + kamera og mobil og laptop
MonaV Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 hei! har termin om to dager. pakket for to dager siden, litt treg av meg, men stoler og vet at mannen får pakket det jeg skal ha, han vet hva jeg vil ha så derfor har jeg ikke stresset så mye. men fant ut at jeg skulle pakke uansett da (kanskje d var d som fikk fødselen til å utebli, hjalp ikke så mye:)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 har 15 dager til ks, men nå har jeg hatt to falske alarmer, så idag blir siste baggen til snuppa som skal sove borte pakket, min og babyen sin bagg ble pakket etter forrige falske alarm
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har enda noen uker igjen til termin. Er bare 33 uker i morgen. Jeg vet ihvertfall at bagen skal være sånn nogenlunde pakket en måned før terminen ca. Jeg fødte forrigemann 3 uker før terminen og var IKKE helt forberedt kan du si... Jeg har en liste hengende på kjøkkenet også, hvis mannen må hjelpe til litt...
År og dag Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 20 dager igjen, har enda ikke pakket. Men bor nært sykehuset, det meste kan fås tak i. Og med fødsel nr en var det mer enn 2 døgn fra første ri ti ungen var ute, så blir veeeeldig overrasket dersom jeg føder veldig fort denne gangen.
Knotten & lille persille Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Huff, 28 dager igjen og har ikke laget liste engang. Var innlagt for et par uker siden og da var det mannen som pakket - lurer på hvor han fant klærne? Dukket opp med ting jeg ikke har sett eller brukt på minst et år:) Har store planer om å få pakket til uka, er 36+2 idag og tror jeg har gooood tid, sist fødte jeg to uker før så dette kan jo bli spennende:)
Plutselig_gravid Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er 38+0 i dag etter ul termin og menstermin er om 5 dager. Har ikke begynt å pakke bagen... Gikk 19 dager over tiden med forrigemann så er nok litt derfor jeg er så treig denne gangen. Hadde den sikkert ferdigpakket og klar i uke 30 forrige gang..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er 33 uker i morgen, så har ikke pakket noe enda. Men skrev lista i går, så sånn sett vet jeg hva jeg vil ha med. Mulig jeg pakker det som babyen skal ha snart, men mitt må jeg nok vente med en stund siden det er en del favorittplagg som skal med.... Regner med at jeg pakker rundt uke 36. Siden jeg er førstegangs er det ikke godt å si om jeg føder før termin eller på overtid, så det er greit å få pakket i god tid uansett. Særlig siden vi har 30 min til sykehuset, og sambo ikke kjører bil... Da er det ikke bare bare å reise hjem å hente det man trenger når sambo blir avhengig av buss til og fra...
Mizz-Lene Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Kjenner jeg får litt hjertebank når jeg leser dette. Da innser jeg at det nærmer seg.. Er 35+3 i dag, så kanskje jeg bør begynne å slå tanken.. De to andre har kommet 4 og 9 dager før tiden. Kanskje nr tre kommer enda tidligere? Eller kanskje jeg blir superoverasket?? 14 dager over?
Kristinanutten Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har 28 dager til termin, og har pakket det viktigste i bagen i dag. Greit å slippe å pakke når riene setter inn!
nattergal78 Skrevet 8. mars 2009 #13 Skrevet 8. mars 2009 pakket ferdig i går. er 18 dager til termin. har et par ting jeg skal slenge med når det er tid for å dra..
Høygravid&gla:-) Skrevet 8. mars 2009 #14 Skrevet 8. mars 2009 Ler litt når jeg leser dette. Er i uke 30 å jeg er ferdig pakket :-) hehe! Liker å være forberedt, å siden ultralyden kan være litt pluss minus noen dager, så står iallfall kofferten i gangen klar :-) Jeg har jo bare igjen litt over to mnd lol :-)
venter_nr_2 Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 der minnet du meg på at jeg kanskje burde pakke den bagen, har 3 dager igjen til termin. Fødte 2 dager over sist, men.... når jeg tenker etter så tror jeg vel ikke at jeg pakket før jeg skulle inn sist er vel litt treg av meg.....
Kæmma og trultene Skrevet 8. mars 2009 #16 Skrevet 8. mars 2009 Hehe B25 jeg også er i uke 30, har ikke pakket noe med har åøanlagt litt i hodet og handla inn et par ting som jeg "sparer" til sjukehusoppholdet. LITT rart å planlegge kortbukser og tskjorter når snøen laver ned ute, og da skjønner jeg jo at jeg har god tid til mai, men er jo kjekt å være forberedt da
to_tette? Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 er i uke 32 jeg, men jeg har begynt å tenke på hva jeg skal pakke.. har begynt å skrive liste.. når det er sagt, så hadde jeg ikke noen sykehusbag forrige gang, mannen hentet etter hvert litt klær til meg og babyen. Hadde med toalettmappa da, det er vel det vikitgste. så man klarer seg hvis man blir "overrasket" og Tenker jeg pakker bagen senest 3 uker før termin jeg, fødte 10 dager før første gang. (går vel lenge over tiden og denne gangen, siden moren min har tatt ut ferien sin en uke før jeg har termin...) toalettsaker og favorittjoggebukse må jeg jo slenge oppi i siste liten likevel da. Videokamerea og fotoapparat, ladere skal ligge klart i bagen denne gangen ihvertfall. Mye som er "kjekt å ha" i bagen, men lite man ikke klarer seg uten...
chill+enda en til Skrevet 8. mars 2009 #18 Skrevet 8. mars 2009 Høh... bagen? Hmm.. den har jeg ikke begynt å pakke enda, men har iallefall notert en liten liste. Har termin på onsdag, så bør vel strengt tatt begynne å samle sammen litt ting. Kanskje lurt å pakke sammen litt til han som skal bli storebror også, i tilfelle han må overnatte hos besteforeldrene.
ticalinda Skrevet 9. mars 2009 #19 Skrevet 9. mars 2009 Uke 36 her. Pakket til babyen i helga, og skal pakke det meste til meg selv i løpet av de neste par dagene. Jeg vet at mannen min klarer det helt fint om det blir nødvendig, men har lyst til å slippe stresset, så syns det er greit å få det gjort nå! Hvor mye pakker dere til babyen egentlig?
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 9. mars 2009 #20 Skrevet 9. mars 2009 termin er om 3dager...ikke ferdig pakka enda..;p gidder ikke stresse med det,bor så nærme sykehuset at det ikke er noe problem om samboern må ta med seg no..=D
septemberpiken Skrevet 9. mars 2009 #21 Skrevet 9. mars 2009 Den har jeg ikke tenkt til å pakke før jeg går ut i permisjon, i hvert fall... men det er uansett ikke noe problem å skaffe det som trengs, så bekymrer meg ikke så veldig for den, nei.
MinnieMe Skrevet 9. mars 2009 #22 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er snart uke 30, har laga liste etter tips fra mange her inne, og trur jeg skal pakke bagen allerede i morra..... En smule hysterisk kanskje... hehe... men jeg har en rar følelse av at jeg kommer til å føde for tidlig, og om så skjer så trenger jeg i allefall ikke å tenke på at jeg ikke får med meg det jeg trenger. Bor mange mil unna sykehuset så er ikke bare å sende noen hjem etter evt ting jeg har glemt heller. Uff, kanskje jeg må roe ned litt....
vips-77 Skrevet 9. mars 2009 #23 Skrevet 9. mars 2009 Har 8 dager igjen- har ikke pakket noe enda... Fødte dagen før termin forrige gang og styrte mye på forhånd med den bagen så da var den vel klar tre uker før el noe sånt... Skal vel få med meg det jeg trenger tenker jeg
Tomaten Skrevet 10. mars 2009 #24 Skrevet 10. mars 2009 Har 11 dager til termin, og bagen står ferdig pakket.... Syns det er greit å ha alt klart:)
Helene- Skrevet 10. mars 2009 #25 Skrevet 10. mars 2009 Hvor mye klær og hva tar dere med til babyen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå