Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har lenge sikla på MAC sminken, og vet den selges bl.a på Makeupstore i Oslo, men hvor i all verden er den butikken hen? Og dere som bruker MAC men har ingen butikk som selger det i nærheten, kjøper der det over nett da? Hva er i såfall linken? Vet noen kjøper på QXL eller Ebay, men skjønner ikke døyten av det greiene der, hehe.. Håper noen kan hjelpe meg litt her
Fikk maibaby06 Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg kjøper i utlandet. Bruker bare lipgloss fra MAC:) Selger Makeupstore den? Esthetique på Glasmagasinet selger hvertfall MAC (mulig de har fått MAC også på et par andre avdelinger). Trodde de hadde eneretten i norge. Makeupstore ligger i Industrigata, sidegate til Bogstadveien:)
Gjest Siklerotte Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker litt ymse merker - men var ikke klar over at de selger MAC-sminke der, er du sikker? Ligger i Bogstadveien. Men nå har jeg ikke lett etter det heller. Ellers selger de MAC på Glassmagasinet.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 Jeg mener å huske at de selger MAC på makeupstore, men fant nett siden til makeupstore nå og ser ikke at de selger det der, var 100% sikker men tror jeg har røra litt =P Men selger de MAC på Esthetique inne på Glassmagasinet? Tenker jeg skal ta turen innom der iløpet av uken isåfall
Bunnies by night Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Ja, de selger det på Glassmagasinet:) Hadde ikke klart meg uten mac foundation!... skulle prøve kanebo sin til en forandring... men hoppet raskt tilbake til mac
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2009 Hvor mye koster den foundationen til MAC? har egentlig aldri prøvd foundation før, bruker bare concealer, pudder, solpudder og rouge, men har vurdert nå og gå til innkjøp av en foundation. Dekker mac sin bra eller? Har vanvittig med sorte prikker i ansiktet =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå