Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært prøvere i over et år nå. Er nå under utredning, og hormonprøvene var helt fine, og alt så bra ut på ul.

Men nå skal jeg gjennom en kontrast ultralyd for å sjekke om egglederne er åpne og fine. Det er her spørsmålet mitt kommer: Er det noen her som har vært igjennom dette? Hvordan var det? Legen sa det var ganske smertefullt i etterkant, og nå gruer jeg meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei oppoghopp! da er vi like langt begge to. har gjort alt sammen og skal ha HSG (røntgen med kontrastvæske) snart. Men jeg har hørt at det ikke er vondt med mindre egglederne er tette, da kunne det være ubehagelig. Har hørt at det faktisk ikke er så ille så det blir spennende åhøre hvordan du opplever det :) Gjør du det i oslo??

Lykke til da :)

Skrevet

Legen sa til meg at det var smertefullt i etterkant, regner med det er når kontrastvæsken skal ut igjen?

Gjør det i Trondheim, og regner med å få gjort det i løpet av en liten uke. Kan jo oppdatere deg når jeg har vært:)

Lenge til du skal da?

Lykke til til deg også:)

Skrevet

hei dere:)

jeg har vært gjennom denne undersøkelsen og det er ganske riktig at det kan være ganske smerte fullt om en har tette eggledere...det hadde jeg og det var laangt fra behagelig men det gikk fort så sånn sett gikk det greit..etterpå kjentes det ut som jeg var full i luft men ikke direkte smertefullt...ubehagelig bare..

ikke bekymre dere jenter..dette går så fint og det ar veldig fort!!:):)

lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...