Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hei! Jeg har et barn på 5år, og har gått fra barnefaren for en stund siden, men har nå nylig funnet mitt livs kjærlighet i en herlig mann. Han er født kvinne, og går på testosteron og har tatt et par operasjoner for å bli den han virkelig er på innsiden. Jeg selv, og familie og venner har ikke noe problem med dette. Vet det har pågått en del diskusjoner her inne ang. lesbiske og homofile foreldre, og at det finnes mange trangsynte foreldre her inne. Jeg bare lurer på hva dere der ute mener?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Så lenge h*n er et godt menneske, er snill mot deg og barna dine og tar vare på dere, så synes jeg det bare er flott! Det viktigste er at man er glade i hverandre og at alle, voksne og barn, har det fint sammen!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 jeg må si at dette bryr meg egentlig veldig lite... ikke ment negativt altså. Jeg bryr meg ikke om noen er homofile, lesbiske, transeksuelle, eller hvilket forhold folk er i eller noe. Så lenge man finner noen å være glad i og har det bra så betyr ikke resten noen ting. hadde det vært noen nær meg hadde jeg synes det var helt ok. Gratulerer med å ha funnet ditt livs kjærlighet!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Mener og mener... det er vel hva du som er i forholdet mener, som teller? Jeg har et åpent sinn på dette med homofili. En av grunnene er at en vet aldri hva ens barn har for legning når de er små, og da må en vise aksept for alle. På den måten håper jeg at mine barn føler seg OK med sine valg og følelser når så langt kommer, og føler de kan være åpne overfor meg om det. Sexpraten med tenåringen her i huset har gått en del på dette med at det er samme om det er gutt eller jente en er med; husk bare kondomen. Og ha respekt både for deg selv og den du er sammen med. Mine valg er mine valg, og dine valg er dine. Hva jeg skulle ha med dine valg å gjøre, vet jeg ikke. Jeg lever ikke ditt liv, det er det du som gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå