Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 skal sies at jeg snudde snuppa sitt når hun var rett over året, men visste vel ikke bedre... Minsten på 18 mnd sitter bakover enda, og trives med det altså! Problemet er bare at vi skal på laaaaaaang biltur i påska, og det er så skrekkelig trangt om beinplassen for meg når han sitter bakover. Dessuten burde setet hans vært flytta enda lenger mot mitt, for at han ikke skal sitte med beina så trangt. Jeg pleier å sovne på disse bilturene, siden det er 60 mil å kjøre... Hadde også tenkt at om vi snudde det, så kunne han sittet bak pappaen som kjører, så er det lettere for meg å komme til om det er noe... men igjen, veeeeeldig usikker altså.... Råd?
ApriIbaby Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 IKKE gjør det!!. Sitt heller trangt og med bøyde ben begge, eller lei en større bil. Barn kan brekke nakken i ikke-velig-kraftige-kollisjoner om de sitter med kjøreretningen. Trodde ikke det var "så farlig" selv heller. Nå jobber jeg med foreldre som dessverre har gjort altfor dyrekjøpte erfaringer med dette :-((. Vær så snill å hør på meg. Ikke snu!
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Ja, jeg vet det... er litt mer hønemor på han minste enn jeg var med eldste skjønner jeg. Jeg er 1.80 høy, og må ha seteryggen min RETT opp for å ha plass til sete bak meg, og det finnes ikke godt Men men... får holde ut de 60 mila..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå