Blomstrose Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 hei jeg trillet en times tur med barnet mitt en stund siden Jeg ble så sliten og fikk forferdelig vondt i ryggen,og verste var at jeg kjente vondt nede i skjeden.Jeg fødte 4 mnd siden.normal fødsel.Etter å ha hvilt4 dager prøvde jeg igjen å gå på en kortere tur,Men kjente igjen det samme.Hjemme har jeg trim sykkel prvde med 5 min.men jeg får bare vondt,Bør jeg vente med å trene evt hvor lenge bør jeg..Jeg vil bli kvitt de siste 10 kilone,,spesiell magen min,Jeg ammer.Hva skal jeg gjre..kan dere hjelpe meg pls mvh
Supermamm Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Er det første gang du har disse smertene nå? 4 mnd etter fødsel?
Blomstrose Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Ja .Det er første gangen. Jeg kan nevne om at det ble satt inn kobberspiral ikke så lenge siden.Kan jeg ha vondt pga dette tro?.Før har jeg vært forsiktig med kroppen min,Min svigermor anbefalte detr.SÅ jeg løftet ikke tungeting,og gikk heller ikke på turer. Jeg var bare hjemme og gikk i butikkene.Jeg trillet bare små koslige turer i sentrum.hvilte mere enn jeg gikk..Jeg hadde tung bekkenløsning under svangerskapet.Jeg burde kanskje fortsatte med behandlinger på fysioterapi.Bør jeg kontakte fysioterapy ? I skjeden,kjenner jeg mest muskel smerte.Jeg sover veldig tung,hver gang jeg kjenner smerter. Det er ikke bekkenløsning smerte.Det jeg tror det. kan vøre at jeg må trene opp kroppen min etter fødselen.jeg kunne nesten ikke gå.da jeg fikk bekkenløsning.Derfor har kroppen min blitt slapp.Eller er du noe annet`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå