Gå til innhold

Er vi mange som har termin i slutten av mars:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

termin 24.mars her! da venter vi en liten gutt.. mest sansynlig blir jeg satt igang til uken, så da er vi kanskje foreldre før neste helg gitt! =)

Lykke til alle andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne jeg også :) Har termin 26.mars og venter gutt nr 2. Har mye kynnere og nedpress og hodet har vært festet i minst 2 uker allerede. I går gikk deler av slimproppen og etter hva jeg kan kjenne selv har jeg 1-2 cm åpning og er helt moden. Håper jeg slipper å gå overtid, da jeg gikk 13 dager over sist....

Skal til legen onsdag og vil høre om hun kan sjekke åpning og sånn. Er det noen her som har gjort dette hos lege eller er det kun jm som gjør sånn?? Hun ville sjekke meg neste gang sa hun, men det er ikke før om 9 dager.

Skrevet

Termin 28.mars, venter nr 2. Gikk 4 dager over sist, men nå vokser den lille i magen litt dårlig, så skal til ultralyd i løpet av uken, kan bli igangsatt dersom veksten ikke bedres. Håååååper det!

Skrevet

Hei alle ventende:) Kjekt å se vi er så mangen:)Blir spennende å se hvem som blir førstemann ut:)

I dag er jeg fødeklar,så kommet meg et steg videre:)

Mye jeg skulle ha gjort no,men her sitter jeg med et bekken som er sklidd ut,forbasket vondt.Så nytter ikke å prøve seg på noe.Håpte på å kunne få en haste time hos fysioterapøyten i dag men han hadde fullbooket dagen sin. Så må ha det vondt til i morgen. Veldig kjedelig når jeg vil bruke tiden min med 3 åringen.

Men sånn som det er nå kjefter jeg bare på grunn av smertene.Humøret er helt pyton dårlig. Har gått sånn siden torsdag.

Utrolig irriterende.Men satser på en bedre start fra i morgen av:)

Ha en fin fin dag alle sammen:)

Skrevet

Dytter opp denne jeg sånn at vi med term i slutten av mars har en tråd:)

Skrevet

Har time hos jordmor i dag kl 14. For to uker siden hadde livmorhalsen begynt å modnes og var bare 1,5 cm lang. Hatt masse kynnere og murringer siden da, så er veeeeeldig spent på hvordan det er oppi der i dag. Håper hun er villig til å strippe meg. Spent på om det kan føre til noe mer action ;-)

10 dager til termin...

Skrevet

Jeg har termin 26.Mars.

Som så mange av dere andre håper jeg også sterkt på å føde snart

...fantastisk om fullmånen i morgen kan påvirke til fødsel...

Føler meg nemlig helt, totalt fødeklar nå !!

Lykke til alle sammen !

Skrevet

Dytter igjen:):):):)

Her har jeg fått bekkenlåsning så verken fysioterapauten eller kiropraktoren klarer å få løst opp. Vært en ordentlig kjipa dag med mye vondt og tårer som har sittet løst:(

Skrevet

ja det skal bli spennende å se kor mange som detter av lasset no desse dagene, eg har vert stad å bært noen kasser i dag for å se om det hjelper på å få igang fødselen..

Skrevet

Ja blir spennende å høre hvem som blir førstemann:)

Håper alle kommer innom igjen med en liten historie:)

Veldig kjekt å lese om hvordan det har gått med mor og den lille:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...