Gå til innhold

noen som har kunnskap om blodpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan man kan vite om man har det. symptomer?

Jeg er gravid og har fått smerter nede i det ene beinet. Kjennes ut som blåmerke, men det synes ikke noe utenpå huden. Slo meg om jeg kunne ha en blodpropp i en blodåre slik at det ble trykk inni der? er også vondt å gjøre enkelte bevegelser...

Graviditet kan jo øke risikoen for blodpropp, så derfor jeg lurer litt. Men er ikke redd eller hysterisk, ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende... Jeg fikk beskjed om at blodpropp kjentes ut som et blåmerke, og at huden ofte ble varm. Jeg har ikke hatt blodpropp, så vet ikke helt. Trodde jeg hadde, men det var ingenting.

Skrevet

nå ble jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... jeg leste litt på lommelegen og det er vanligst at vene-blodpropp kommer i leggen, og det er jo der jeg kjenner denne vondten min. Men det er jo ikke så vondt da, ømt liksom bare. Når jeg klemmer der og ved enkelte bevegelser...

er ikke blå, mulig litt hoven. Lurer på om jeg må kontakte legen nå, eller om jeg bare skal vente å se det an...

Kommer til å føle meg teit hvis det ikke er noe... Og kan jo ikke si at jeg tror jeg har blodpropp for jeg er litt øm i leggen liksom...

har ikke slått meg, har hatt vondt en ukes tid. Begynte med litt øm, så ble det vondere og vondere, og sånn blir det jo ikke når man har slått seg...

Skrevet

Jeg ville stukket til legen...

Skrevet

skal nå følge med litt... hvis jeg blir rød/blå og mer hoven og smertene blir større skal jeg ringe legen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...