metaMORfose Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jaaaaaaaa!! I dag har vi handlet oss sønder og sammen. Virkelig kjøpt med oss klær og kluter og tepper og diverse. Nå er jeg ikke redd lenger. Det er så utrolig mye søtt til jenter. Ungene har fått velge ting som de har pakket inn til babyen, vi voksne har handlet. Det er bare herlig. Dette kommer til å bli Oslos mest bortskjemte pikebarn. ))) Nesten da, vi er egentlig ikke materialistiske, men det er liksom det eneste vi akkurat nå kan bidra med. Ble litt klisje, dumt og klissete dette vel? Glad dette ikke er Dib.. ))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Åååå hvor gøy å handle babyklær, jeg vil også... Vi hadde ganske mye annet som vi måtte bruke penger på da lillemor var på vei/nyfødt, måtte utvide huset da, og måtte ha kjellertrapp og mye andre materialer. Så det var ikke så mye handling på meg, men det var veldig mange andre som handlet veldig mye fint til oss, så hun mangler/manglet aldri noe. Dette gjaldt forøvrig da eldste ble født også, var alenemor, og arvet dessuten mye fint. Heldigvis, hadde nok vært utrolig mye dyrere ellers. Men jeg synes da eldste var bitteliten(og gutt) og synes fortsatt at det er mye mer fint til jenter enn gutter. Kos deg med å handle til nurket i magen;)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Så flott å høre Er en fantastisk herlig ting å gå å handle inn til et etterlengtet barn, og ekstra stas når de andre ungene er delaktige i det! Handle med god samvittighet dere! Og ennå en gang, er så glad på deres vegne Lykke til med svangerskapsinnspurten
metaMORfose Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 Takk skal dere ha! Vi har malt et rom til babyen, selv om hun jo kommer til å ha sengen sin inne hos oss de første månedene. Ellers har vi jo barn fra før, så huset er greit nok. Vi bygget jo et bad og kjellerstue nede i høst, så vi har alt klart. )) Vi har også kjøpt vogn, bilsete, stellebord, seng, sengetøy, og en hel del andre ting. Jeg er veldig glad for at vi ikke er nyetablerte med stram økonomi, men vi har vært prisbevisste i prosessen allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå