Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er høyt blodtrykk.

Har hatt litt høyt blodtrykk før, sånn til tider. Og i forrige svangerskap. Legen konstaterte litt forhøyet blodtrykk denne gangen også. Har en blodtrykksmaskin hjemme, som jeg bruker innimellom bare for og sjekke.. Men hva er egentlig høyt blodtrykk. Har akkurat nå en puls på 104, kjenner at kroppen som jobber, men er jo helt i ro, hva skjer. blodtrykket er på 130/80, det er vel akkurat greit, eller? hva er høyt og hva skjer med kroppen når det blir for høyt.?

Håper noen som kan svare..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan desverre ikke svare deg, men jeg lurer veldig på hvordan det gikk med deg på ultralyden!? Så jo at du lurte på om du hadde to i magen =)

Håper alt gikk supert!

Skrevet
:) så hyggelig.. Her var det bare en.. Og godt var det.hehe.. alt gikk bra,hjertet slo og lille nurket vinket med hendene sine, OG var akkurat passe stor.. :) puster lettet ut..
Skrevet

Over 140/90 er høyt. Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist svangerskap og har slitt med høyt blodtrykk etter det. Har måttet bruke blodtrykkssenkende medisin. For 6 mnd siden gikk jeg over på lavkarbo kosthold og kunne da slutte på blodtrykksmedisinene. Nå er blodtrykket mitt perfekt, men er redd for hvordan det skal gå utover i svangerskapet. Redd for å få svangerskapsforgiftning igjen...

Skrevet

Så deilig da!! Jeg skal på UL på mandag, og er veldig spent! Skal egentlig være 12 uker i dag, men får jo se på ultralyden! Hvor langt er du på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...