Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Har drukket cola i dag, og jenta vår på 5 uker har kastet opp etter de to siste ammingene nå. Er det mulighet for at det er no sammenheng her? Kan det være omgangssyke? Verken vi eller noen andre vi vet om er dårlige..
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 De reagerer vel ofte på kullsyre, ja, men da helst med mageknip hvis jeg husker rett ;-)
*tybber* Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Gutten min fikk vondt i magen av kullsyre. Vet ikke helt om det er vanlig å kaste opp av det men.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Hun har ikke rapet etter måltidene, vi sliter med å få henne til å rape. Så tenkte kanskje hun kastet opp pga ekstra mye luft i magen. Så når det da kom opp så kom maten også..
ApriIbaby Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Kullsyre var det verste jeg kunne innta da jeg ammet. Helt til jeg sluttet med amming etter 13 mnd. Bare et halvt glass ga Lille umåtelig mye magetrøbbel i timesvis etterpå. For oss var det mye værre enn løk, kål, hvitløk osv
Ranveig R Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Ingen problem for meg (eller babyen) verken første eller andre gong.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Har blitt fortalt at det faktisk ikke er kullsyra som gir tull i magen til de små - men alle E-stoffene som er i brus.... Men vet ikke om det er tilfelle jeg. Her har vi ikke hatt problemer med noe type mat eller drikke.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Jeg måtte kutte ut brus når jeg amma, ble bare luft i magen på knotten...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Eg har aldri hatt noe problem med kullsyre på mine barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå