Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 ... har aldri skjønt "poenget" med det....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 nei, det kan du si... men av og til blir det bare sånn. Noen har en vill fortid(som meg) og andre ikke... jeg gav vel egentlig faen da jeg var yngre, men kan med handa på hjertet si at jeg angrer på mange av de jeg har hatt sex med
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 En har vel vært litt løs i strikken, billig, sagt ja til litt for mange. Men klart en skal forsvare det etterpå
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Forsvarer ikke at jeg var løs i strikken da jeg var yngre, står for det jeg har gjort. men jeg angrer på en del av de likevel
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Det handler som regel om dårlig selvtillit. Mine stammer fra de yngre dagene mine (tenåringsopprør). Etter jeg ble voksen har jeg roet meg betraktelig.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Hva mener du er mange sexpartnere? Hvor går grensen mellom et ok antall partnere og til å bli mange?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 hva er mange da??? Syns folk må få gjøre som de vil jeg..både kvinner og menn! Selv har jeg ikke hatt mange partnere, men har mange barn..noen ser ned på det også... syns alle skal ta ansvar for sine egne handlinger..og ikke legge så stor vekt på hva alle andre gjør...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Har hatt ca 20, Noen ganger har sex bare vært sex. Møtt en gutt jeg likte og tente på og begge hadde lyst, så hvorfor ikke? Poenget er vel at det er godt å ha sex, og man vil jo gjerne ha det selv om man er singel... Men ikke alle har vært one-night stands. Noen har vært kamerater jeg har kost meg med, andre kjærester, og noen nesten-kjærester...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Fordi det er godt og spennende å sjekke ut mange forskjellige. Da jeg fant den beste giftet jeg meg med han:o) Har hatt mye moro opp gjennom årene og angrer ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 for deg kanskje ja, men jeg hadde ikke spesielt dårlig selvtillit... her stammer jo også det fra mine yngre dager da. Før jeg fant min nåværende samboer og stiftet familie. Men det var en del av min ungdom. Spenning, jakt, begjær, lyst og kos. Sex er godt! Og hadde jeg lyst på sex men en og han ville ha meg og var det ikke noe galt i det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå