Gå til innhold

jaiks... gravid allerede!!! hehe.. ikke helt planlagt menne=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå skal vi prøve å holde det hemmelig for familie og venner til vi har vært på første UL. så er spent på om jeg klarer å holde meg!!!

flere som har klart å ventet så lenge???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spiren i magen. Nei klarte ikke det noen av gangene pga veldig kvalme. Fortalte de aller nærmeste det ca uke 9-10,og resten av familien og vennene våre fikk vite det når de "magiske" 12 ukene var gått

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille spiren:)

Jeg klarte å holde meg til 12.uke første gang, men nå sa jg det i uke 9, tror jeg.

Ikke lett å holde en så stor ting hemmelig nei!

"Gravid allerede, ikke helt planlagt"

Har du akkurat fått et barn før dette skjedde? :)

Skrevet

han er ett år da=) men vi tenkte å vente med prøvingen til høsten, slik at vi fikk ett vårbarn, men nå blir det i november=) men bare kos det da!

har fortalt det til min nærmeste venninne... hun er også gravid. så da har jeg ihvertfall en person og snakke med=)

Skrevet

Gratulere masse!!!! Ikke alltsi ting går etter planen, men blir nok veeeldig bra likevel!

Første gang ringte jeg modern og svigers en halv time etter at testen var posistiv :-)

Andre gang klarte jeg å vente et par mnd, helt til svigerfar bød meg sherry....

Skrevet

samme her, første gang ringte vi dem med engang testen var positiv. men nå skal vi holde oss! mamma har bursdag den dagen jeg er akkurat 12 fullgåtte uker.. så får se om jeg klarer å holde meg da=) men di aner ingenting.. vi har vært veldig bestemte på at vi ikke skal ha en til enda. å tro meg, det har vært en del hinting allerede, selv om lillegutt bare er året=) men jeg gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...