Jenny-penny Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Føler jeg har lest "alt" nytt. Trenger boktips, og jeg er ikke fan av sånn kiosk litteratur så det er sagt. Vindens skygge, havets katedral pog stormenes tid er blant favorittene mine.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Akkurat nå er det "Drømmehjerte" og "Senor Peregrino" av Cecilia Samartin som er mine favoritter, med "Drømmehjerte" først.
Fire småtroll Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Har du lest Øya av Victoria Hislop da? Tror den er på mammut nå... Ellers har jo forfatteren av Vindens skygge kommet med en ny bok, men den har jeg ikke lest selv enda så vet ikke om den er like god. Senor Peregrino av Cecilia Samartin er også verdt å lese.
Jenny-penny Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 Lest Øya, nydelig bok og Engelens spill den nye av vindens skygge forfatteren. Får prøve Samartin bøkene da. Takk for tips:) Elsker krim også ja!
heisand? Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 lest de av camilla läckberg? kommer en til nå i mars. og hva med unni lindell? jeg liker bare krim
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Hvis du liker krim, så bør du lese Camilla Lackberg og Lisa Marklund:)
Potetstappe Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Nå liker jeg litt sånne triste bøker da, men Idas dans kommer jeg aldri til å glemme, heller ikke Kvinne går til lege, mann går på by'n.
Fire småtroll Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Hvis du liker krim er bøkene til Arnaldur Indridason verdt et forsøk, han er en islandsk bestselger som er i ferd med å innta resten av verden også..
Fire småtroll Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Hiver meg på tipsene til lillemaven der, særlig Kvinne går til lege, menn går på by'n er bra, den bringer frem både latter og tårer!
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Jeg greier visst ikke la være å blande meg, jobber i bokhandel, så får lest endel bøker. "Idas dans" er kjempefin, men "Kvinne går til lege, mann går på byen" er patetisk og lite troverdig:(
Molly Ringwald Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Agnar Mykle -Sangen om den røde rubin og Lasso rundt fru Luna. Jo Nesbø- Snømannen Tore Renberg. bøkene om Jarle Klepp Alexander Kielland- Gift, Fortuna osv Sigurd Hoel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå