Gå til innhold

Skal KOSE meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer er ALLTID sammen, og trives med det, vi har stort sett felles venner, og drar ut sammen. Men av og til er det veldig deilig å være litt fra hverandre, så jeg tar meg en tur hjem til østlandet i ny og ne. Men denne helgen er det firmatur som jeg sa min samboer måtte bli med på.. godt av å være litt sosial og bli kjent med de nye kollegene sine, de høres litt rar ut, men tror han får det arti. Han har flere ganger sagt han vil trekke seg, men han dro nå i dag tidlig :)

Kjempe deilig!! Jeg har laget meg pizza, kjøpt inn litt godis å skal nå nyyte stillheten :) Senere skal jeg NYTE å breie meg i sengen! Skal også benytte anledningen til å savne han litt :)

Bare to mnd til baby kommer, så slike ting må gjøres nuh ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, kos deg masse du :) skjønner deg godt...godt å være litt alene av og til også :)

Skrevet

Heldig du som har det sånn! Min samboer jobber langt hjemmefra og kan være borte maaange uker i slengen! Nå er han inne i sin 5. uke hjemmefra... Kommer hjem neste helg! Vi har 2 unger og nr 3 på vei, så det kan bli stusselig i lengden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...