Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Man kan jo ikke si om du er unormal på bakgrunn av om du har hatt sex eller ikke når du er 29 år. Men man kan vel si at det ikke er så vanlig å være 29 år og jomfru. Er det et valg du har tatt, eller har du bare ikke fått deg noe selv om du har ønsket?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Hva som er normalt og unormalt er jo relativt... Dersom det har føltes riktig for deg på denne måten, så er det jo normalt for deg Kan jeg spørre hva som ligger bak jomfrudommen din da? Religiøs overbevisning, usikkerhet i forhold til egen kropp....??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Unormal er vel å ta i litt, men uvanlig er det nok.. Hvorfor er du jomfru da, har du bare ikke møtt den rette mannen, må du vente til du er gift pga religion, eller hva? I dag velger vel de fleste å prøve seg seksuelt med en ungdomskjæreste, mest pga nysgjerrighet, men det er de som velger å vente også, akkurat som du
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes det er litt underlig at du er jomfru når du henger på disse sidene?!
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes også det er rart du er her dersom du er jomfru, du har fått med deg at dette er sider for de som vil bli gravide, er gravide eller har barn, eller?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Kanskje hun vil bli gravid? Hun har bare ikke noen å prøve med:p
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Svaret er JA, du er unormal. Uansett om dette er et tulleinnlegg så er du unormal. For dette er en unormal ting å tulle med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå