Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Guttungen hadde bursdag denne uken som gikk, fra besteforeldrene som ikke orker ta telefonen eller ringe tilbake fikk han fotografiapparat, album, smartpostkonvolutter ( de er ferdigfrankerte) og bilderammer. Kjekk gave, men vil nok tro de mente at guttungen skulle ta bilder og sende til dem. Guttungen lurte jo på hvorfor han fikk konvolutter med bursdagspresangen!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Så heldig ungen din var som fikk gave da, min fikk ingenting av bestemoren til sist bursdag, hun orket ikke ut for å kjøpe noe.. Synes det var en fin gave jeg forresten, tenk så moro for han å sende de bilder han har tatt selv da? Skjønner kanskje ikke helt hva du mener jeg?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Snodig gave....men jeg å lurer på hva du avslørte ut ifra det??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Hallo?? Dette var jo en kjempefin gave.. Han fikk jo album og rammer også. Er jo bare koselig at de vil se noen av bildene han tar, hvis han ikke forsto det kan jo du som er voksen kanskje forklare ham hvorfor??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes det var en utrolig flott gave jeg! Tror ettersom HI skrev at de ikke tok tlf eller ringte så avslørte hun kanskje at de ikke dukker opp for å ta bildene selv eller noe i den duren?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Ja, DER tok du de virkelig! Hva var det egentlig du tok de i? Skjønte ikke det jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå