Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Føler meg helt elendig som mor nå for tiden. Ungene(4 og 5 år) lukker ørene når jeg snakker til dem, så det ender opp med kjefting og hyling på alle. Jeg sliter da med migrene(får migrene når jeg stresser og når jeg må mase på ungene hele dagen) Jeg jobber, og trives veldig godt der.min fritid liksom. men så kommer min far, han har fått kreft, vi har ikke verdens beste forhold, men det går inn på meg likevel. Mora til stefaren min(kaller ho for farmor) har fått kreft og det går å innpå meg. Ei god venninne av meg(eller god og god) maser hull i hodet på meg, og prøver å kontrollere meg hele tiden, sier jeg fra, så blir det bråk. jeg trives ikke her jeg bor, men det er ikke lett for en alenemor å finne seg ny plass å bo. Jeg har en skjønn kjæreste som jeg er veldig glad i, og han i meg. Men jeg sliter altså med mine barn om dagen, de hører ikke, lukker ørene, nytter ikke snakke ordentlig til dem, nytter ikke kjefte på dem, ingenting. Jeg tipper rundt snart føler jeg.... en annen ting er at det var godt å skrive det her ned, kanskje jeg kan klare å roe det litt ned i kveld.....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 har ingen råd...ville bare si at jeg håper det ordner seg for deg=) hold ut..og tenk posititive tanker... hilsen alenemamma for to..som kjenner meg litt igjen i det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Er sånne tanker som melder seg når jeg er så sliten som jeg er nå.... er bare så lei av å gå rundt å mase på ungene hele tiden, jeg prøver og prøver, men det nytter ikke. De skulle rydde rommet i dag, men de gidder ikke, så jeg kom inn med poser og skulle til å kaste alt, men da rydda de og lova de skulle rydde alt... men det ser enda bomba ut der inne... og jeg maser og maser... det ender opp med at jeg går inn å tar vekk alt... jentungen ville ha mat i stad, men jeg overhørte ho...lot ho mase og mase... så tok vi en prat etterpå om det at jeg maser på de og de ikke hører... vi fant ut at det var ikke så veldig koselig, så ho lova å prøve å bli bedre til å høre. Men om det nytter aner jeg ikke. håper bare morradagen blir bedre må si det er utrolig godt å lufte tanker her...får det på en måte ut av systemet HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå