Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hmm, vet ikke helt hva jeg syns altså... Men lørdager er jo helt håpløst på tv ellers, så jeg sitter nå her og koper ;-)
little old lady hoo Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Ungene har gledet seg voldsomt pga Vinni. De er ikke hjemme i kveld, men sover over hos besteforeldre, men jeg må jo følge med så ikke jeg går glipp av starten!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 ja vi gauker. kjæresten likte den svenske versjonen så...
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har tv'n for meg selv og ønsker bare jeg hadde huset for meg selv også så jeg kunne sunget med uten å vekke ungene. Får jaggu lyst til å synge i kor igjen. Håper det blir litt oppblomstring av sånne kort nå!
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Gooo Kristiansund! Hehe. Frisøren min er med der
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Ja, jeg blir barnslig når jeg ser Vinni! Makan til seski badboy altså..
Zyan Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Heier på team Elg, men det er fordi en jeg kjenner er med i koret da..hehehe...
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Jeg og, jeg og!! Vinni kunne lurt meg! ;D
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 He he, ja det er like greit kanskje ;-) Men jeg blir faktisk helt pinlig berørt av hele programmet - skikkelig hallelujastil....
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 Var på samme fest som Vinni en gang før han ble kjent. Han var dritings og satt med sleezy smil og så på venninnen min og jeg danse sammen. Etterpå kom en kompis av han bort og sa at Vinni ville ha trekant med oss. Vi takket ikke akkurat ja til tilbudet kan man si. :s *grøss*
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Heier på haugesund!! :-) Kjenner mange i koret, så da er det vel enda mer spennende!!
HopsiDeisy Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 Ah! Sukk! Torshi er bare sååå deilig! Tenk at vi kan sitte sånn å drømme på lørdagskvelden! Hihi! Jeg er alene, uten mann, med lillen som sover for lengst... Hva er din unnskyldning :-)
Amaryllis2012 Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Jeg syns det var kjempebra! Må jo bare bli glad av slikt! Et god-stemning-program! Jeg smilte og satt å digga ;-)
Mom2Two Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 Kjenner en del som er med, så måtte nesten se, enda jeg aldri egentlig ser på tv utover nyheter og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå