Gå til innhold

flere som har det sånn==;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ikke min dag idag for å si det mildt...Er 19+3idag, har gått opp tre kilo(veldig tynn fra før) så det er vel ikke mye...men føler meg så små ekkel...sorry, har ikke fått noe kul enda..veldig liten bare...men føler meg sånn små "FEIT " er det flere som føler detsånn ?? sorry...har hatt spiseforstyrrelser for mange år siden, så jeg kan få sånn dårlige dager ang. kroppen min !!! FØLER at huden på kroppen min har blitt så tykk på en måte...

er det noen flere som har det sånn.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet akkurat hva du mener.. Men når jeg var i uke 20, hadde jeg gått opp 6 kilo. Nå er jeg i uke 27 og har lagt på meg 13 kilo. Føler meg rett og slett ekkel, og liker ikke å vise meg ute :( Og i tillegg har jeg blitt bleik og kvisete.. Så jeg trives heller ikke med meg selv for tiden. Men jeg håper på at ting blir annerledes eter svangerskapet, så det er det som holder motet oppe :) Og selvfølgelig gleden over å snart bli mor :)

Skrevet

Kanskje du vil føle deg mer vel etterhvert som det blir tydeligere at du er gravid??? før magen min viste, så følte jeg meg også dvask og småfeit og jeg lurte på om folk syntes jeg hadde lagt på meg.(jeg hadde ikke gått opp i vekt, men hadde det likevel trangt i klærene) Men nå som magen er så tydelig at det ikke er noen tvil om at jeg er gravid, er det bare deilig å slippe magen ut og gi seg hent til det "å se gravid ut".

Håper du snart klarer å nyte det å se gravid ut og ikke bare selv vite at du faktisk er det! Ta imot alle kommentarer du måtte få som komplimenter, for der er som regel det! La deg degge med og kose deg! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...