Gå til innhold

Den nye ungkaren....

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Så han tilfeldig på senkveld i går, og fytti han var glatt da, og litt sånn femi..synes han minner om Jan Thomas jeg hehe...NEI takk, I like them more matchooo!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han var SEXY jeg!!:))

Skrevet

He-he, det sa jeg til mannen også HI; Det ér jo Jan Thomas! Har aldri sett på Ungkaren og har ingen planer om å gjøre det nå heller. Han så veldig amerikansk ut egentlig.

Skrevet

Fikk også assosiasjoner til Jan Thomas...

Ungkaren er hvertfall ikke min type.

Skrevet

Synes også han virket utrolig slesk. Kan jo selvfølgelig hende han ikke er slik jeg tror han er, tross alt har jeg bare sett han på tv i 10 minutter:)

Skrevet

ja for all del, han kan jo være veldig hyggelig..men tipper han bruker like lang tid på badet en lørdagskveld som ei jente:)tihi

Skrevet

Han så både femi og mindre intelligent ut spør du meg :P Deeeet overraska blikket hele tiden, djises.

Skrevet

hva er det med det å åpne øynene så mye som mulig egentlig?

Skrevet

Hvordan kan man se mindre intelligent ut egentlig?

Skrevet

Når man til stadighet har øynene VIDT åpne og øyenbryna klint opptil hårfestet, DA ser man mindre intelligent ut ;)

Skrevet

Han var vel ganske sjokket over alt det rasende ufornuftige jentene og damene klarte å lire av seg, så er vel ikke sååå rart at øyenbrynene fikk jobbet litt, hehe...

Synes han så så gammel ut... Passet jo egentlig bedre sammen med 40åringene enn 20åringene....

Skrevet

Jeg fikk sterke "nerdevibber" av han... Jeg ville gjettet at han var den usynlige litt rare gutten, som tok utdannelse, fikk en bra jobb og plutselig fant ut at han kunne se bra ut dersom han trente litt og fikset seg opp... Utrolig glætt, med rar oppførsel... nei takk!

Skrevet

hehehehe enig med deg MintCondition... var det første jeg tenkte da jeg så han.. han virket litt "kort". Har nok mye med de vidåpne øynene og det overraskede utrykket hans å gjøre;)

Skrevet

Han er faktisk fryktelig hyggelig. Vi har hatt litt med hverandre å gjøre profesjonelt, og før jeg fikk pratet med ham antok jeg at han var...ja glatt. Men makan til hyggelig fyr skal du lete lenge etter. Veldig omgjengelig type. Og flink i jobben sin.

Skrevet

Jeg ser også for meg Jan Thomas når jeg ser Ungkaren:)

Absolutt ikke min type i alle fall. Dessuten ville jeg trodd han var mye eldre enn 30 år ut fra utseende.... Altfor glatt og striglet. Han omtalte seg selv som velartikulert, eh, hørte ikke mye til det, hehe:)

Skrevet

synes han minner om morten harket jeg. :ler: glatt og slesk. at han er snill og omgjengelig til vanlig tror jeg sikkert han er. de fleste er jo det når man kjenner de.

Skrevet

haha godt det ikke bare meg som så Jan Thomas i han haha..Morten Harket ja..kansje det også ja:)

hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...