Gå til innhold

Britax babysafe plus sete.. noen som har det?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig hele tiden tenkt at jeg skal ha maxi cosi sete. Var i Sverige i dag og shoppet, og mannen klarte og overtale oss til å kjøpe Britax istedetfor.. Noen som har erfaringer med dette sete? Ser det har kommet veldig bra ut på tester ...Og noen som vet hva det koster i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg Britax er bede enn Maxi cosi... Britax har 5 punkts sele, Britax er lenger i ryggen og flere høydejusteringer... Jeg er iallefall veldig fornøyd med Britax...

Skrevet

Hei hei....Har ikke svar på spm ditt, men ville bare si at jeg får ikke sendt deg PM...tenkte vi kunne få til en kaffe eller noe før fødsel...:-D

ellers så har jo vi Maxi cosi som vi har arvet, vi kjøpte base til den og er litt skuffet for den er så uhorvelig tung....

Så der va det litt negativt ang den da...:-)

Se om du får sendt PM til meg...

hvis ikkje skal jeg sjekke denne tråden og se om du svarer her...:-)

PS: Håper du er den "rette" scoobydo...hvis du ikkje kjenner meg igjen så er det ei anna....-)....finnes så mange med nesten samme nick.

Skrevet

Hei!

Såg postkassa mi var full! Men fikk ikke opp som alternativ at det går an å sende PM til deg Sanna! Men nå har jeg slettet mine poster så da skal det vel funke at du sender til meg?

Litt grønn på det PM greiene jaa!

Men kaffe før fødsel hadde vært koselig! Det er vel snart for deg da :)

Skrevet

Du kan prøve å sende meg ordentlig mail eller legge meg til MSN hvis du har...:-)

Jee, 13 dager til termin idag...

[email protected]

Skrevet

Signerer denne. Har prøvd litt ulikt nå, og er definitivt mest fornøyd med Britax setet, synes babyen sitter mye bedre i dette enn de andre vi har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...