♥Bubble♥ Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hei alle dere som leser dette Jeg sitter her å lurer... Er det noen som vet om en EL-test (brukt for å sjekke om man er gravid) blir positiv før en GR-test? Blir veldig glad om noen kan svare meg
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 det er litt hips om haps for noen stemmer d men for noen stemmer d ikke i det heletatt...
♥Bubble♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg vet at ikke en EL-test vil slå ut på alle. Men om den skulle slå ut, kan den slå ut tidligere enn en graviditets-test?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 det jeg mener er at mange som har prøvd dette har fått positiv el test før ikm men var alikevell ikke gravid så noe særlig sikker test metode er d ikke...
♥Bubble♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 grysom & <3Knut-Elias<3 OK Vet det ikke er en sikker måte å teste på Men dette har vært en så rar PP. Hadde TR (satt igang med provera) 2-7 feb, begynte med pergotime 6-10 testet for EL i en uke (13-19) men fikk ikke noe utslag. Skulle begynt på pergotime den 6 (Hadde bestemt meg for å EL-teste hele denne PP'en) men pga utslag på EL-testen nå 2 dager på rad har jeg ikke startet.Tok en GR-test i dag og den kunne kjimtes en skygge strek... er så redd for at det er bare noe jeg innbilder meg. SUKK... Liker ikke å spekulere men...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 så spennede da:) krysser fingrene for at du får en tydelig positiv test i komende dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå