Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Har sendt email til 3 personer (uavhengi av hverandre) ang til til salgs på finn...ingen har svart, og det er 7 dager siden den første mailen ble sendt! De har ikke oppgitt tlf heller. Hvorfor i helvete setter de ut anonnser når de ikke gidder å svare kjøpere????? Helvetes treige slaskefolk, svarer noen av de nå er løpet kjørt, jeg kjøper IKKE.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Det var dårlig ja. De gangene jeg har solgt noe svarer jeg på mail i løped av noen timer (eller fortere) og svarer på alle tlf.eller ringer opp om jeg ikke kan ta telefonen med en gang.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Har også blitt utsatt for dette opp til flere ganger, utrolig iriterende!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har også opplevd det, har spurt om noe i en annonse hvor det står at bilde fjernes når solg. Bildet er der det men inget svar. Men på annen side så har de ikke fjerna noen bilder, så hva vet man karnsje de rett og slett har mistet internett tilgang av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå