Minnie_Moon Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Det kan vel fortone seg litt ulikt fra person til person. Jeg får vondt i korsryggen(nesten som en brennende smerte) og skamben-regionen. Det stråler også litt nedover i lårene. Vondt å ligge på rygg og løfte bena opp. Hvis jeg har vært veldig aktiv blir jeg veldig stiv i ryggen og det kjennes ut som det låser seg. Vanskelig å reise meg fra liggende stilling...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 kand et da være at jeg har en grad av dette? jeg klarer ikke reise meg fra golvet med venstre fot, da kollapser den pgav at det er vondt.. og når jeg har sotte bare littegrann så når jeg skal reise meg må jeg bøye meg litt ned før jeg kan gå i normal fart fremmover..det er vondt ..og er ikke så veldig lett å snu seg i senga heller..om jeg ligger på ryggen og skal snu meg til siden så gruer jeg meg hver gang...fordi det kjennes ut som det låser seg, eller dte gjør bare vondt..og nå har jeg bynnt å få en slags gangsperre i korsryggen også..hehe..spessiellt etter jeg har sotte..
Meg og gutten min :) Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Eg har begynnende bekkenløsning og har vondt i høgre rumpeball og litt i korsryggen av og til når eg har bært for tungt. Får også vondt når eg skal reise meg, særlig fra gulvet. Jobber i barnehage så er mye opp og ned på gulvet om dagene. Kjenner det godt når eg kommer hjem for å slappe av. Men mest i rumpeballen, litt nedenfor....:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå