Mamman til Mia Camilia Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Nå ble jeg plutselig litt gira når jeg kikket i kalenderen. Jeg har termin 17 mars. Og det er fullmåne 11 mars. Kanskje det skjer noe før. Fullmånen har jo innvirkning på f.eks flo og fjære. Dyrefødsler og slikt, så hvorfor ikke hjelpe til på menneskelig fødsel? Noen som har født nærme fullmåne?
Vestlandsspire Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 eg husker ikke om det var fullmåne sist eg fødde, men mens eg har gått gravid denne gangen så har eg fått masse kynnere når det er fullmåne! Min termin er 09.04, og eg tror det er fullmåne nettopp denne dagen eg tror i allefall på at det spiller inn ja!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Stemmer at det er fullmåne den 9enda april Har egentlig ikke tenkt over slik i det heletatt, men er så gira nå XD
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Naboen min som er barnepleier på føden fortalte meg at de merker en størr pågang 2-3 dager før og etter fullmåne, ikke nødvendigvis på selve DAGEN for fullmåne.
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Jeg tror ikke på det. Men det er jo fordi det ikke hadde noen innvirkning på meg sist jeg gikk gravid. Det var fullmåne i tiden rundt min termin, merket ikke snurten av det, men måtte settes igang på 12.dagen over termin. Men kan jo håpe det klaffer denne gangen da =)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Jeg vet det fullmåne før min termin forrige gang, men ingen fødsel. gikk 10 dager over jeg! så tror ikke på det....
Kristinanutten Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal føde på ABC på Ullevåll. Ved sist fullmåne hadde det vært helt fullt der - alle jordmødrene var overbevist over at det hadde en sammenheng. Skal vel ikke se bort fra at det kan ha innvirkning på noen.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 her håper eg at det har innvirkning på fødsel vertfall så satser på fødsel no disse dagene har ikke tremin før om 17 dager . men det er jo lov til å håpe
Mamman til Leon <3 Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Jeg trudde det var fullmåne den 26.Mars (ifølge min kalender ) Hvor finner man ut når det er fullmåne da? Har termin 30.Mars.. Men han kan godt komme 11.Mars
to_tette? Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 min forrige/første fødsel startet ihvertfall når det var fullmåne... blir morsomt å se om det slår til denne gangen og. fødeavdelingene sier jo at det er litt flere fødsler da, så litt ligger det vel i det
Mamman til Mia Camilia Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2009 Ja, er såå spennende <3
Herkules Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 26. mars er nymåne. Det er hvit prikk i kalenderen som er fullmåne
baby ventes 11 mars :) Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 ja jeg har jo termin den 11 ¨så det blir spennende og se da:) he he
Tomaten Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 Har termin den 21, men på kontroll hos legen på fredag trodde hun at jeg kommer til å føde før tiden.... Så krysser fingrene og satser på fullmånefødsel jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå