annonymus1 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Noen som kan komme emd sine erfaringer fra retten/domstol? Jeg har nå tatt saken til advokat og skal på rettsforberedende møte om 1 mnd. Etter tre år hvor datter(nå 5,5 år)har hatt det vanskelig med å dra til pappan,til tider svæææer vanskelig for henne, vil jeg ha henne fast hos meg,med samvær hos far 5 dager på 14 dagersperiode,ons-mandag. Han vil gå for det motsatte,at jeg får samvær og han hovedomsorgen. Han har ikke vært samarbeidsvillig,vi har vært på utallige meklinger og på famvernkontoret,men han bryr seg ikke om hva "profesjonelle" aanbefaler for en ordning datter skal trives med. Jeg så ingen annen utvei enn å ta dette videre. Folk sier jeg ikke har noe å frykte og at han ikke får hovedomsorgen,men jeg roer meg ikke med dette. Noen som kan si noe om sin erfaring med dette,og hvordan dere tror saken kommer til å gå? BEKYMRET
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men ønsker deg lykke til.
annonymus1 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 takk:-)håper noen andre kan hjelpe da,sliter med dette
rusten Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan ikke hjelpe deg uten om å gi deg mail til en advokat. Han har spesialisert seg på mor/far, og er veldig god i retten. Vidar Borgersen heter han [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå