Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 har dere noe forhold til kvinnedagen,jeg syntes personlig vi trenger den,det er fremdeles mye å kjempe for,når det gjelder kvinner.
prebs Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har blitt mer bevisst på den med alderen og skal gå i tog i morgen. Lønnsforskjeller er et viktig tema, for ikke å snakke om kvinners kår rundt om i verden, ikke minst fødekår. Stå på, søstre!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Kvinnedagen er som alltid aktuell. Jeg ønsker forsåvidt å kjempe for kvinners kår hver eneste dag men jeg skal selvfølgelig ta på meg de røde strømpene og gå i tog i morgen.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Eg trur vi treng den for å kjempe for dei som ikkje kan kjempe sjøl, men ikkje i like høg grad å kjempe for "oss sjøl".
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 for min egen del så har jeg ikke behov for å ytre meg, men for så uutroolig mange andres del. som ikke kan ytre seg. men jeg skal sitte på sofaen med pumpa i hånda å strømpene på beina
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Brannfakkel: hva med mennene våre da.... som er avhengig av en kvinnes arbeidsinnsats for å få permisjon sammen med sitt barn?? uansett mye å kjempe for både kvinner, menn og ikke minst barn og gamle.... uavhengig av dette: gratulerer med dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå