Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Står jeg oppreist ser de sånn tålig ok ut..Har ganske bra str på de. (c-cup) Ligger jeg på ryggen, ser de helt forferdelige ut..De sklir ut til siden..Brystvortene peker hver sin vei, og jeg ser helt flatbrystet ut..De har blitt slik med årene, og jeg føler meg fryktelig usexy:( Ødelegger hele sexlysten min...) Prøver å jobbe med meg selv og selvtilliten ang dette..Er det andre også som har slike pupper??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 har du sniki på meg? akkurat sånn her å kansje du kan ta på deg sexy undertøy å beholde bh på hvis det plager deg veldig? jeg hadde en periode hvor jeg beholt bh på men etter vert gikk det over. har dersverre ikke no gode råd men du er vaffal ikke alene
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Det er bare fake pupper som står av seg selv :-) Jeg tror nok de aller fleste har det sånn. Mine er sånn også, jeg har en d/dd-cup. Jeg har lært meg å leve med det, og kan heldigvis ha sex med mannen min uten å tenke på hvordan jeg ser ut (selv om jeg tenker mye på det ellers, er litt overvektig). Du har 3 alternativer: -bruk undertøy i senga (forstår det slik at det er sex som blir problemet) -ta silikon -prøv å gjør noe med tankegangen din Det er vanskelig å bli kvitt slike tanker, det vet jeg alt om, men du må bare prøve å jobbe med det! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå