Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Når man sender melding til en venn på facebook er det da slik at alle vennene kan lese den meldinga??? Eller er det et område hvor man kan sende private meldinger på facebook? Jeg er nybegyner på facebook, og er generelt ikke så god på data....
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 visst du sender personlig melding, så kan ikke de andre vennene lese meldingen. Men visst du skriver på veggen, evt. vegg til vegg, så kan alle vennene deres lese dette. så best å skrive personligmeldinger til hverandre
vildejenta Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Du kan skrive på chatten, det er privat..Ellers så kan du sende melding øverst der det står innboks, det er også privat.. Vis du skriver på veggen til vennen din kan alle se det..
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 Ok- tusen takk for svar! HAr liksom ikke lyst til å publisere alt til hele verden......
Faen Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Vær obs på en ting...jeg bomma skikkelig skjønner du, og lærte. Hvis du sender f.eks en video eller annet hvor du har flere mottagere, om èn av mottakerne og du fortsetter dialogen i den meldinga, så kan alle mottagerne lese deres dialog. Det var ikke så gøy da det hendte meg. Heldigvis var det ikke graverende opplysninger som sirklet mellom han jeg skrev med og meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå