Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har VELDIG mange strekkmerker og er villig til å prøve det meste for å bli kvitt de. Noen som har no tips til hvordan jeg kan bli kvitt de, eller at de blir mindre synlig?? Setter stooooooor pris på alle svar.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 De blir mindre synlige med tiden. Mine var lilla da de kom, og nå(noen år etter) er de hudfarget. Du får de ikke helt bort, samme hva du gjør. Det er arr i underhuden, for den "revner". De ligger faktisk ikke i ytterste hudlaget.
blond Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Løft blikket og se framover er mitt beste råd. Strekkmerkene blir ikke borte, de må du leve med, men jo mindre du fokuserer på dem jo mindre plagsomme blir de.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Som andre sier, de forsveinner ikke, men blir mindre synlige. Mine vises nesten ikke, og jeg hadde mye! Skift fokus, og kall dem fartsstriper i stedet:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Vet hvordan de kan bli mindre synlige ihvertfall... Du må ta kjemisk peeling tror jeg det var... Sinnsykt dyrt, men skal ha god effekt... Og du trenger mange behandlinger...
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Om du vil gjere ALT så kan du jo berre ha lynlim inni strekkmerket, for så å klemme det isaman. Evt så kan jo arrene bli verre enn sjølve strekkmerket, men så lenge du blir kvitt strekkmerkane er vel alt greit? Eg har også masse strekkmerkar, men det eineste du må gjere er å vere stolt over at dei merkane er merkane etter at du har gjort noko av det største som finns, nemlig å bere frem eit barn! Bær dei med stolthet, sjøl om det er vanskelig! Og dei blir hudfarga med tida.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Da må du ha så ille tilfelle av fittemarkise at du kan fjerne allt mageskinnet med strekkmerker på.. eller transplantere ny hud. Strekkmerker forsvinner ikke , de bare blir lysere med tiden Mitt tips er å kalle det babystriper og tenke på at det er pga det skjønne barnet/barna ditt/dine at du har det og ikke bry deg noe om det! Ta på deg bikini med strekkmerkene dine synlig og vær stolt!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Men de kan bli sinnsykt mye bedre etter kjemisk peeling... Vet om ei som gjorde det.. Kostet sikkert 30 000 til sammen med behandlingene. Men hadde jeg sett ut som zebra hadde jeg gjort det samme...
b10na&lillegull Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Åå Babystriper var jo fint å kalle det, ble plutselig ikke så flau over mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå