Gå til innhold

å foretrekke den ene foreldrenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er mor til en guttt på 2 mnd og tenker litt sånn..tenk om guttungen liker pappa mye bedre enn mamma.uff fælt å tenke sånn. er bare redd for det jeg.. andre som tenker sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med deg selv da? Liker du mammaen din bedre enn pappaen din f.eks? Kommer sikkert perioder der den lille gutten ser veldig opp til pappaen sin, men er jo ikke dermed sagt at han ikke er glad i deg

Skrevet

Alle er nok redde for å ikke strekke til eller være god nok for noen som betyr mye for dem. Iallfall av og til, naturlig det.

Skrevet

Jeg er stikk motsatt av deg! Er kjempe glad for at tulla vår syntes det er mer stas med pappa enn med mamma..Unner han virkelig dette, og har på mange måter lagt opp til det også..Snakker om pappa ofte når han ikke er der..Skryter av han til jenta vår osv..osv

Vet jo at hun elsker meg også kjempe høyt, men at hun setter han høyere enn meg syns jeg bare er stas:) :)

Venninna mi sier akkurat det samme,..Så helt unormal er jeg ikke!!

Skrevet

De fleste barn har forkjellige perioder, i noen er det pappa som er helt stas i andre er det mamma.

Datteren min hadde en lang periode hvor bare pappa var god nok og ja det var trist. Følte meg litt som mislykka mamma. Men samtidig unnet jeg mannen min det for det var jo stort sett han som hadde opplevd at han ikke var god nok hvis mamma var i nærheten. Og det gjorde nok veldig godt for pappafølelsen :-)

Nå er det mamma for alle penga igjen.

men vi er nøye med at det ikke er favoritten som skal gjøre allt med ho. Vi deler på å gjøre de tingene med ho som ho liker (leke, gå tur også videre). Men også de tingene ho ikke liker (skifte bleie, pusse tenner og annet.)

Det er viktig at ikke en foreldre blir forbindet med bare kos og den andre med allt man ikke har lyst å gjøre. :-)

Skrevet

for mitt tredje barn er pappa absolutt best akkurat nå... litt sårt, men ser de to har det fantastisk sammen=)

hi...tror alle tenker slik som du fra tid til annen...men for alle barn går det vel litt fram og tilbake.....heldigvis for alle parter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...