2 Hærligheter! Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 I forrige sv.skap fikk jeg HELLP,men dette var nesten 2 uker over terminen. Nå er jeg 13+5 og er så livredd for å få sv.giftning igjen.. Hvor sansynlig er det å få det før uke 20? Føler at alle som hadde sv.giftning med nr 1 også får det med nr 2...
lego Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg ble satt igang 3 dager over termin pga svangerskapsforgiftning/hellp, vet egentlig ikke hvilken diagnose jeg fikk. Hadde ikke antydninger til svangerskapsforgifting 4 dager før termin, så det kom HELT på slutten i første svangerskap. Denne gangen har jeg gått til kontroll ca hver 3-4 uke,etter uke 12. for å oppdage det tidlig. Men nå er jeg i uke 36 og har ingen antydninger til svangerskapsforgiftning ennå! Så det er ingen selvfølge at du får det denne gangen, selvom det skjer.
matchbox Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Min venninne hadde Hellp med første barnet, men gikk til termin og uten problemer andre gang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå