Gå til innhold

Hva er det Wild Jamen egentlig gjør ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner jo med at Damianaen er for ø øke og stimulere hormonproduksjon osv. Men siden Wild Jam skal taes 2-3 dager etter EL, h va gjør den? Skal den hjelpe til å holde det da eller? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-)

Slik jeg har forstått det så inneholder Wild Yam naturlig progesteron som er hormonet vi produserer etter EL. For min del er dette bra da det kan hjelpe meg å forlenge lutealfasen min, som til nå har vært litt kort! Det er derfor du ikke skal ta det før EL for for mye progesteron da kan forhindre at EL intreffer!!

Håper det var litt til hjelp da:-)

Ha en flott lørdagskveld:-)

Skrevet

ååkei ! Da skjønner jeg mer :) Takk for svar! Starter på Wild Jam i dag, 2 dpo.

Ha en flott kveld du også!

Skrevet

wy kan du trygt ta HELE syklussen :D

det funket helt utmerket for oss:)

jeg har spurt levrandør. ernærings fysiolog og gyn min å alle kan bekrefte at du ikke minsker sjangsen for el ved bruk av wy hele syklussen tvert imot så er dn med på å modne eggene slik at det er mer sannsynlig at el intreffer :)

Skrevet

hmmmm...dette har jeg aldri hørt før grysom..men går jo utfra de vet hva de prater om..hmmm...bruker damiana nå og skal ta wild yam etter el..var planene ihvertfall men da kan det altså ha gunstig effekt å gå på begge deler hele sykl.da?eller?blir ikke klok på alle kjerringrådene hehehe;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...