Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Vi er en familie på 4 som tenkte å reise til syden i mai. Har aldri vert til syden før og lurer derfor på: Hvor er det best å reise med to små barn ? Hvor er det best å reise i mai Og ikke minst pris.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 hei vi tenkte å reise til syden i mai også.. i fjor reiste vi i juni/juli.. jeg har sett på mallorca og allcudia.. har vært der tidligere å er veldig fint der.. så har vi sett på tyrkia siden mai ikke er den varmeste perioden der.. de stedene jeg har sett har lagt på 10-14tusen for 2 voksene å 1barn på under 2år... dette har vært på ving og på sun garden å sunwing resort hoteller.. barnvennlige hoteller
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 allcudia er i mallorca altså
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 http://www.ving.no/book/bookMatrix.aspx?hotelid=9656&resortid=9307&itemId=9656 dette er veldig fint
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Ser kjempe fint ut Veit du sånn ca pris?? Nokon andre som har forslag til oss
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Det kommer an på hva dere er ute etter. Kultur eller bare sol og bad? Mai er en fin mnd i Middelhavet, jo lenger øst jo bedre og varmere vær. Både Ving og Star Tour har sine familiehoteller, Sunwing og Blue Village. Veldig bra konsepter begge deler, og supert for barn, men veldig "charter" og tilrettelagt. Dere som aldri har vært sydover vil kanskje oppeve litt mer av det landet dere skal til? Det er mange greske øyer for eksempel, som er helt nydelige, men ikke barnevennlige i tradisjonelle termer, men det kommer jo helt an på hva man er ute etter igjen. Mallorca er også veldig fint, mange fine steder og Palma by er veldig spennende. Men Mallora er nok ikke så safe når det gjelder vær. Hvis dere er ute etter en enkel familieferie uten de helt store kulturelle innslagene ville jeg gått for Sunwing Resort Sandy Bay på Kypros. Der er vannet varmt nok til at dere kan bade, strendene er fantastiske og Lollo og Bernie underholder barna. Supert sted. Men Kypros er ikke veldig spennende altså...men for en uke sol og bad er det supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå