Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt? (litt detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg dusjet til morgen i dag så kom det en sånn tjukk slim greie ut av høna, på størelse med en feit meitemark ca :S den var sånn vit gjennomsiktig, å etter på fikk jeg litt mensen smerter lignende. er bare 31 uker på vei. hva er dette for no da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er høres ut som slimproppen har løsnet. Min løsnet også tidlig, men ikke så tidllig som du er. Hadde tatt en telefon til føden bare for å forhøre deg.

Lykke til:o)

Skrevet

tusen takk :) men er ikke det dumt da? det kan vel ikke være helt heldig så tidlig? :S trodde den slimproppen var mer som en klomp jeg, er den ikke det? :S

Skrevet

Det trenger ikke være slimproppen. Jeg selv har slikt slim og har en del murringer i ryggen og foran. Og jeg er 31 uker på vei selv.

Og det kommer MASSE slim hos meg også, og spessielt etter de gangene vi har hatt sex. For da blander sæden seg sammen med den slimete utfloden og det blir ekstra mye.

Min slimete utflod er som regel hvit og gjennomsiktig, men noen ganger kan den ha en gulig farge.

Min jordmor sa at de menssmertene jeg har kan være tegn på modning, for hos meg stikker det nedover mot underlivet samtidig. Satster på en fin og rask fødsel siden jeg går med disse mensmertene konstant :)

Men det du kan jo ta en telefon og snakke med jordmoren din.

Skrevet
Glemte å si, jeg har allerede hatt det slik i 4 uker. Og det er store klomper med slim som kommer i trusa mange ganger. Jordmor sa noe om at det kunne kanskje være deler av slimproppen som løsnet og at det danner seg en ny relativt raskt. Men mest sannsynlig så var det økt utflod.
Skrevet

okay tusen takk. blir små engstlig når sånt plopper ut. vil ikke i no fødsel ennå hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...