Gå til innhold

Er dere vant med nakenhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og går dere nakne hjemme? he he..

Mye en skal lure på.

Mannn min synes jeg er helt rar som tusler rundt naken til alle døgnets tider. Han er ikke vant med slikt.

Hvordan er det hos dere? Er det rart å gå naken i sitt eget hjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen sprader ikke rundt naken, men han har kommet seg. Kan godt være naken med de 2 minste på badet. Jeg sprader rundt i nettoen hehehehehe eldste synes alt er flaut om dagen:)

Skrevet

Er ikke vokst opp med spesielt mye nakenhet noen av oss, men vi vandrer gjerne rundt nakne vi. Nå om vinteren er det litt kaldt da. Og så er det litt mye innsyn her vi bor nå. Men i prinsippet synes jeg ikke det er noe rart i det.

Liker også å sole meg/bade naken, men ikke på sånne nudiststrender med mange andre fremmede. Det må være ganske usjenert.

Skrevet

Det er ikke rart å gå naken i sitt eget hjem, men ingen av oss gjør det vel uten grunn (dusj, morgen og kveld). Kommer vel fra et hjem der de fleste tusler rundt i trusa en tidlig morgen og sen kveld:)

Skrevet

Vi går nakne rundt alle 3. Særlig på morgenen i helgene. Synes det er fantastisk og en god start på helgen :)

Skrevet

Litt samme greia her. Måtte sette foten ned da gutten på snart 5 begynte å åpne døren for folk bare kledd i ingenting.

Skrevet

Ja, jeg er vandt med nakenhet, den dosen får jeg nok av i jobben.

men ærlig talt, jeg ser ikke vitsen med å sprade rundt nakne hjemme. Virker bare dumt spør du meg. "Ja, vi går rundt nakne i helgene i alle 3" Hva er vitsen med det da? Jeg er naken når jeg dusjer og puler jeg. Ikke ellers, nei.

Skrevet

Vi synes det er deilig vi :) Ikke noe stress om hvor er buksa mi, nå må du kle på deg... nå må du forte deg. Bare kuler`n helt vi :) Dusjer og spiser i håndkle,hender vi bader sammen på søndagene. Koser oss gluggihjæl vi :)

Skrevet

Ja, vi er jammen forskjellige. Koser meg med familien min med klær på jeg. Ikke stresser vi med å finne klærne heller, vi har da klesskap.

Skrevet

Ja, jeg er vant med det. Men jeg syns ikke det er helt greit å være naken overalt i huset til enhver tid fordet.

Nå som vi har barn mener jeg.

Husker selv at jeg syns det var ganske ekkelt at moren min gjorde det.

Og hun kan fremdeles prestere å møte opp til frokost i kun morgenkåpe (ja, ingenting annet) når hennes voksne svigersønn er på besøk og hennes barnebarn er der. Jeg syns ikke det er greit. Og mannen min stakkars ble veldig ille berørt. he he:)

Skrevet

Vi har lekre kropper da ;) Er vel noe med det!

Skrevet

"Og hun kan fremdeles prestere å møte opp til frokost i kun morgenkåpe (ja, ingenting annet) når hennes voksne svigersønn er på besøk og hennes barnebarn er der. Jeg syns ikke det er greit. Og mannen min stakkars ble veldig ille berørt. he he:)"

Hvorfor i all verden blir noen ille berørt av at noen går i morgenkåpe i sitt eget hjem? Hadde hun kommet naken til frokost med andre på besøk hadde det jo vært en smule sært, men morgenkåpe er da et helt normalt antrekk ved frokostbordet uansett hvem man har på overnattingsbesøk.

Skrevet

Er nakne sammen med ungene om morgenen før vi har kledd på oss, og det er helt naturlig foreløpig :-)

Er ikke oppvokst med mye nakenhet - he he.

Skrevet

He he..

Min mamma tuslet rundt i nettoen støtt og stadig hun..:-O Var litt flaut i undommen da.

Og jeg har INGEN lekker kropp, med mine celluliter og disselår, men naken går jeg lell.

Kanskje mannen min bare blir kvalm av meg, he he..

Skrevet

Vi sover nakne, og vi går nakne ut på badet om morgenen. Vi er gjerne hele familien på badet samtidig så vi er vant til å se hverandre nakne..

Går ikke naken rundt i huset ellers da, og regner med at sønnen min som nærmer seg 8 år etterhvert vil ha litt privatliv på badet. Foreløbig går det greit for han å dusje selv om vi er flere på badet, men merker han ikke er så villig til å vise seg naken lenger. Dette hadde jeg tenkt å la ungene styre helt selv, den dagen de begynner låse badedøren er det helt greit.

Skrevet

Hjemme da vi var små var hun jo ikke i morgenkåpen.

Men når hun kommer naken utenom morgenkåpen, som er lett henslengt rundt kroppen så ja, syns jeg det er greit å bli ille berørt da.

Jeg setter heller ikke pris på om svigerfar flasher nakenhet når jeg er på besøk.

Jeg syns fremdeles ikke det er greit. Når hun for en gangs skyld hadde besøk, så hadde det gått an å ta på seg undertøy f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...